Hiiumaa-Saaremaa laevaühendus
Kahe suurema saare omavaheline ühendus, mis pool sajandit vaikinud oli, sai uuesti eluvaimu sisse 1995ndal aastal kui SLK alustas kommertsliinina Saaremaa Triigi ja Hiiumaale Orjaku sadamate vahel regulaarseid sõite parvlaevaga Vardö (hiljem, pärast omanikuvahetust, eestipärasem Vardo). Esialgu sõideti vaid suvel ja sõit kestis pea poolteist tundi. 1998ndal tegid hiidlased ettepaneku liin Orjaku asemel Sõru sadama kaudu korraldada ja tulemuseks oli ajaliselt pea poole lühemaks muutunud sõiduaeg ning seeläbi muutus ühenduse korraldamine ka odavamaks. Juba aasta hiljem nägi riik lõpuks vajadust Sõru-Triigi liini aastaringseks käigus hoidmiseks ja esimese konkursi sellel liinil opereerimiseks võitis ainus pakkuja SLK. Hiljem on konkursil rohkem osalejaid olnud ja nii on seal erinevaid opereerijaid nähtud.