Olav Miil
Ärimees, kes ilmus SLK laua taha kui Tomingas finantseerijana enam hakkama ei saanud ja tõenäoliselt oli Tomingase laenuandja.
Sai 8 aastaga SLK-lt laevade rendi eest 86 miljonit, ehk ca kogu finantseering sai tasutud juba 8 aastaga, praamide eluiga aga kestab veel vähemalt paarkümmend aastat.
Jäi vahele ka paari pettusega – näiteks MV Laevade nimel esitas dokumendid Laevad MV nimel ja partnerid, kes ei osanud pettust oodata, andsid allkirjad. Palju ta sellega ei võitnud, aga sai suurendada oma osalust ettevõtmises sakslastega.
Püüdis üle võtta laevade omanikfirmasid nii lihtsalt, et sel ajal kui parnterid olid pikemal reisil, viis äriregistreisse dokumendid, et ettevõtete juht on Jarek Särg ja teised juhatuse liikmed taandatud. Pettus tuli välja ja muudatused juhatuses ei läinud läbi.
Püüdis müüa SLK selja taga laevu ka riigile. Kuigi volitused selleks puudusid ja tehingut ilma teiste nõusolekuta poleks saanud toimuda, aga näitas riigile, et nende partnerite vahel puudub suur usaldus.
Viis kõik laevad ühte firmasse, kuigi riskide hajutamiseks kokkulepe oli, et iga laev on eraldi firma omaniduses.